lekt.Vida Zorko, MA EdTech & TESOL
Lektor

Vida Zorko je lektorica za angleški jezik. Na Univerzi v Manchestru je končala magistrski študij Izobraževalne tehnologije in poučevanje angleščine (MA EdTEch & TESOL). Ukvarja se s preučevanjem metodologije poučevanja tujega strokovnega jezika za študente javne uprave, angleščine za akademske namene, e-učenja in sodelovalnega e-učenja. Je avtorica učbenikov in strokovnih ter znanstvenih člankov s področja poučevanja splošnega in strokovnega angleškega jezika v visokem šolstvu ter rabe IKT v pedagoškem procesu. Je članica Centra za pedagoško odličnost na Fakulteti za upravo, kjer se posveča razvoju kakovosti pedagoškega dela in spremljajočim aktivnostim za kakovostnejši študijski proces. Je aktivna članica Slovenskega društva učiteljev tujega strokovnega jezika, kjer je dolga leta delovala kot članica upravnega odbora, predsednica (2015 – 2017) in članica uredniških odborov strokovnih in znanstvenih publikacij društva Scripta Manent in Anter Alia. Bila je članica programskih in organizacijskih odborov domačih in mednarodnih strokovnih in znanstvenih konferenc. Sodelovala je pri organizaciji in izvedbi številnih seminarjev in delavnic na temo izobraževanja in e-izobraževanja. Sodelovala je v projektih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, povezanih z e-izobraževanjem: E-šolstvo, E-šolska torba, Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu – INOVUP, Digitalna UL – z inovativno uporabo IKT do odličnosti Univerze v Ljubljani, Multiplikatorji za didaktično uporabo IKT UL, Projektno e-učenje na UL, ULTRA - UL za trajnostno družbo: Vseživljenjsko učenje in mikrodokazila (Vseživljenjsko projektno e-učenje) in Digitalna prihodnost (Digitalna transformacija Univerze v Ljubljani in njenih administrativnih procesov: od digitalnega študenta do digitalnega državljana).
Reprezentativne objave:
1. KERŽIČ, Damijana, ZORKO, Vida. Effect of the student learning approach on social annotation activity in Diigo. Cogent education. 2023, vol. 10, iss. 2, str. 1-13, ilustr. ISSN 2331-186X. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/2331186X.2023.2269043, DOI: 10.1080/2331186X.2023.2269043. [COBISS.SI-ID 176472579] projekt: Raziskavo je podprla Fakulteta za upravo, Univerza v Ljubljani
2. DEČMAN, Mitja, ZORKO, Vida, KERŽIČ, Damijana. The transparency of student-oriented learning analytics and its motivation potential. V: GÓMEZ CHOVA, Louis (ur.). ICERI 2023 : 16th International Conference of Education, Research and Innovation : 13-15 November, 2023, [Seville, Spain]. Valencia: IATED Academy, 2023. Str. 403-409, ilustr. ICERI proceedings (Internet). ISBN 978-84-09-55942-8. ISSN 2340-1095. https://library.iated.org/publications/ICERI2023. [COBISS.SI-ID 177354755]
3. KERŽIČ, Damijana, ZORKO, Vida, DEČMAN, Mitja. Approaches to studying as predictors of academic achievement. International journal of learning and teaching. 2024, vol. 10, no. 3, str. 378-382, ilustr. ISSN 2377-2905. https://www.ijlt.org/show-168-1048-1.html, DOI: 10.18178/ijlt.10.3.378-382. [COBISS.SI-ID 197679107]
Reprezentativne objave:
1. KERŽIČ, Damijana, ZORKO, Vida. Effect of the student learning approach on social annotation activity in Diigo. Cogent education. 2023, vol. 10, iss. 2, str. 1-13, ilustr. ISSN 2331-186X. https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/2331186X.2023.2269043, DOI: 10.1080/2331186X.2023.2269043. [COBISS.SI-ID 176472579] projekt: Raziskavo je podprla Fakulteta za upravo, Univerza v Ljubljani
2. DEČMAN, Mitja, ZORKO, Vida, KERŽIČ, Damijana. The transparency of student-oriented learning analytics and its motivation potential. V: GÓMEZ CHOVA, Louis (ur.). ICERI 2023 : 16th International Conference of Education, Research and Innovation : 13-15 November, 2023, [Seville, Spain]. Valencia: IATED Academy, 2023. Str. 403-409, ilustr. ICERI proceedings (Internet). ISBN 978-84-09-55942-8. ISSN 2340-1095. https://library.iated.org/publications/ICERI2023. [COBISS.SI-ID 177354755]
3. KERŽIČ, Damijana, ZORKO, Vida, DEČMAN, Mitja. Approaches to studying as predictors of academic achievement. International journal of learning and teaching. 2024, vol. 10, no. 3, str. 378-382, ilustr. ISSN 2377-2905. https://www.ijlt.org/show-168-1048-1.html, DOI: 10.18178/ijlt.10.3.378-382. [COBISS.SI-ID 197679107]
Katedra za organizacijo in informatiko
Pisarna: K105 - LJ, KABINET 105
Email: VIDA.ZORKO@FU.UNI-LJ.SI
Tel: +386 1 5805 553